جواب سوال هاتون رو میتونید در زیر پیدا کنید.در غیر این صورت از ما بپرسید ،ما همیشه به سوالاتتون جواب میدهیم
۱٫آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
به دلیل شرایط کاری مجموعه چرخیران، امکان خرید حضوری فعلا در تنها نمایندگی چرخیران در استان خوزستان شهرستان دزفول امان پذیر میباشد. برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.و در صورت تمایل میتوانند از طرق واتساپ و گفتگو آنلاین وبسایت اقدام نمایید.
۲٫از چه روش هایی میتوان وجه سفارش را پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید،همچنین امکان پرداخت وجه سفارش بصورت کارت به کارت هم وجود دارد که بدین منظور کاربران محترم از طریق واتساپ و پیامک مجموعه به شماره ۰۹۱۶۸۸۵۷۲۳۲ اقدام به دریافت شماره کارت مینمایند و بعد از پرداخت وجه سفارش کد پیگیری یا تصویر فیش واریزی خود را به همکاران ما از طریق واتساپ ارائه دهید
۳٫آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت چرخیران امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن (https)استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.
۴٫میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. ولی در موارد خاص کاربران می توانند طی تماس یا پیامکی با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را در سیستم ثبت نمایند.
۵٫میتوانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، حتما تماس بگیرید.
۶٫برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره وجود دارد ؟
بله،کارشناسان ما به شما در صورت داشتن سوال پاسخ گو هستند.اما لطفا پیش از آن قسمت توضیحات را کامل مطالعه بفرمایید.
۷٫آیا میتوانم برای شخص دیگری از سایت چرخیران خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد .
۸٫پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم،چقدر طول میکشد که بدستم برسد؟
به طور معمول تمام سفارشات بلافاصله بعد از ثبت سفارش و نهایی شدن درخواست آماده ارسال هستند و درصورت درخواست مشتری امکان ارسال سریع با تیپاکس و پست پیشتاز برای ارسال سریع به سراسر کشور فراهم است . طبق اعلام شرکت تیپاکس ۲۴ الی ۷۲ ساعت بعد کالا به دست مشتریان محترم میرسد. ارسال از طریق پست پیشتاز 3 الی 4 روز کاری زمان بر میباشد.
۹٫از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیریید.
۱۰٫آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟
بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.