تماس با ما

تماس با پشتیبانی و امور مشتریان:

ساعات کاری پشتیبانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۲

روزهای پنج شنبه ۰۹:۰۰ الی ۱۹، جمعه ها و ایام تعطیل پشتیبانی از طریق واتساپ و پیامک

۰۶۱-۴۲۳۳۹۰۶۷

شماره واتساپ و پیامک : ۰۹۱۶۸۸۵۷۲۳۲

از طریق آیدی اینستاگرام سایت :

charkhirann@ پیج رسمی اینستاگرام چرخیران

charkhiran1@ پیج محصولات چرخیران

آدرس پستی: خوزستان،دزفول،خیابان کشاورز بین انقلاب و آفرینش فروشگاه چرخیران

کدپستی:۶۴۶۱۹۶۷۸۹۶

تماس:۰۹۱۶۸۸۵۷۲۳۲ رفعتیان

جواب سوال هاتون رو میتونید در زیر پیدا کنید.در غیر این صورت از ما بپرسید ،ما همیشه به سوالاتتون جواب میدهیمsmiley

۱٫آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

به دلیل شرایط کاری مجموعه چرخیران، امکان خرید حضوری فعلا در تنها نمایندگی چرخیران در استان خوزستان شهرستان دزفول امان پذیر میباشد. برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.و در صورت تمایل میتوانند از طرق واتساپ شرکت (۰۹۱۶۸۸۵۷۲۳۲) برای دریافت تصاویر بیشتر اقدام نمایند همچنین برای برخی از مدل های پر فروش محصولات هم فیلم هایی تهیه شده که میتوانید از طریق واتساپ آنها را دریافت نمایید.

۲٫از چه روش هایی می‌توان وجه سفارش را پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از تمامی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید،همچنین امکان پرداخت وجه سفارش بصورت کارت به کارت هم وجود دارد که بدین منظور کاربران محترم از طریق واتساپ شرکت به شماره ۰۹۱۶۸۸۵۷۲۳۲ اقدام به دریافت شماره کارت مینمایند و بعد از پرداخت وجه سفارش کد پیگیری یا عکس فیش واریزی خود را به همکاران ما از طریق واتساپ ارائه میدهند.

۳٫آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت چرخیران امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن (https)استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.

۴٫می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله ،اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. ولی در موارد خاص کاربران می توانند طی تماس با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را در سیستم ثبت نمایند.

۵٫می‌‏توانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، حتما تماس بگیرید.

۶٫برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره وجود دارد ؟

بله،کارشناسان ما به شما در صورت داشتن سوال پاسخ گو هستند.اما لطفا پیش از آن قسمت توضیحات را کامل مطالعه بفرمایید.

۷٫آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت چرخیران خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد .

۸٫پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم،چقدر طول میکشد که بدستم برسد؟

به طور معمول تمام سفارشات بلافاصله بعد از ثبت سفارش و نهایی شدن درخواست آماده ارسال هستند و درصورت درخواست مشتری امکان ارسال سریع با پیک برای شهر تهران و ارسال سریع برای شهرستان ها از طریق شرکت تیپاکس فراهم است . طبق اعلام شرکت تیپاکس ۲۴ الی ۷۲ ساعت بعد کالا به دست مشتریان محترم میرسد. ارسال از طریق پست پیشتاز ۲ الی ۵ روز کاری زمان بر میباشد.

۹٫از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیریید.

۱۰٫آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 ۱۱٫آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر،از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور یم.

۱۲٫عودت کالا به چه صورتی است؟

مشتریان محترم به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا سه روز فرصت دارند کالای خریداری شده را عودت نمایند. این در صورتی است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده و همچنین بسته بندی سالم و بدون پارگی و مورد تایید کارشناسان فروشگاه باشد . پس از تایید عودت کالا ظرف ۲۴ ساعت کاری وجه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد . در چنین مواردی هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد و این هزینه توسط فروشگاه اعلام می شود.