چرخیران بزرگترین فروشگاه لوازم دوچرخه
(همراهی برای تمام دوچرخه‌سواران)

پاسخ به سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

در این بخش، به سوالات متداول شما در مورد خرید از وب‌سایت چرخیران پاسخ می‌دهیم.

1. آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

به دلیل شرایط کاری مجموعه چرخیران، فعلاً امکان خرید حضوری فقط در تنها نمایندگی چرخیران در استان خوزستان، شهرستان دزفول وجود دارد. برای رفاه حال مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس‌های آنها در وب‌سایت قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید از طریق واتساپ و گفتگوی آنلاین وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

2. از چه روش‌هایی می‌توان وجه سفارش را پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت وجه سفارش به صورت کارت به کارت نیز وجود دارد. برای این منظور، می‌توانید از طریق واتساپ یا پیامک به شماره 09168857232 با ما تماس بگیرید و شماره کارت را دریافت کنید. پس از پرداخت وجه، کد پیگیری یا تصویر فیش واریزی خود را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید.

3. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت چرخیران امن است؟

هنگام پرداخت اینترنتی، شما به درگاه بانک مورد نظر هدایت می‌شوید و از طریق درگاه و وب‌سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می‌کنید. لازم به ذکر است که درگاه‌های بانکی از پروتکل امن (https) استفاده می‌کنند و جای هیچ نگرانی برای امنیت پرداخت شما وجود ندارد.

4. می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع در پردازش و ارسال سفارش و همچنین کاهش احتمال بروز خطا، ثبت سفارش فقط به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. با این حال، در موارد خاص می‌توانید با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

5. می‌توانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید، می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی و اتمام خرید، امکان حذف یا تغییر سفارش وجود ندارد. برای لغو یا تغییر سفارش در این مرحله، باید حتماً با ما تماس بگیرید.

6. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم. آیا امکان مشاوره وجود دارد؟

بله، کارشناسان ما در صورت داشتن سوال، پاسخگوی شما هستند. لطفاً قبل از تماس، توضیحات مربوط به محصول مورد نظر را به طور کامل مطالعه کنید.

7. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت چرخیران خرید کنم؟

بله، می‌توانید با قید این مطلب در هنگام خرید، سفارش را به نام شخص دیگری ثبت کنید و آن را به آدرس مورد نظر خود ارسال کنید.

8. پس از ثبت سفارش، چقدر طول می‌کشد تا به دستم برسد؟

به طور معمول، تمام سفارشات بلافاصله بعد از ثبت و نهایی شدن آماده ارسال هستند. ارسال سریع به سراسر کشور با تیپاکس و پست پیشتاز نیز امکان‌پذیر است. طبق اعلام شرکت تیپاکس، 24 تا 72 ساعت بعد از ارسال، کالا به دست شما خواهد رسید. ارسال از طریق پست پیشتاز نیز 3 تا 4 روز کاری زمان می‌برد.

9. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‌ام چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

10. آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‌هایی که در ساعات غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌شوند، در اولین ساعات کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

**امیدواریم این پاسخ‌ها به سوالات شما در مورد خرید از وب‌سایت چرخیران موثر بوده باشد.